Wednesday, September 1, 2010

KNÄCKIS


Jeg klarte det!! / I succeeded!
Når jeg bodde hjemme blei jeg avhengig. Mamma sendte med meg en ladning. Den forsvant i dag. Så da måtte jeg ut med fingern og sette igang med baking.
Jeg dro på ICA og kjøpte alle nødvendigheter (inkludert bakebolle). Så kom jeg hjem, og meg og Sinead vaska ner hele kjøkkenet.
Så satte jeg igang. Som dere sikkert ser blei det ene brettet litt bedre stekt enn det andre, så det er kanskje en god ide å bruke timer neste gang! Trur de blei gode, smakte bare en liten bit. Blir spennende med frokost i morra! :D

/When I lived at home i got addicted. Mum sent with me a heap of this lovely knekkebrød. I ate the last one today, so now I had to try for my selv! I went to ICA and bought all necessities (included a baking bowl), and when I got home, me and Sinead washed the whole kitchen.
When it was all good, and workable, I started, and the results are above.
Those who were at the top got a bit well done.. But probably eatable still. Can't wait till breakfast tomorrow! :D 


4 comments:

  1. I can't wait for breakfast either because I'm going to steal some of you delicious knäckis... :)

    ReplyDelete
  2. Du är kanske en liten godisgris?! Ja jag gillar godis och sötsaker jag också !! :)

    ReplyDelete
  3. WOW! De sa kjempe gode ut :p

    ReplyDelete
  4. Raring ;) Jeg har alltid sagt det, du klarer ikke å juge! :P

    ReplyDelete