Monday, August 30, 2010

Mitt rum!

Her sitter jeg altså i skrivende øyeblikk! Er glad i vinduene, de er store og slipper inn mye lys.
So this is where I am sitting now, as I am writing this shit. Love the windows, they are huge, and lets in lotsa light :)
Senga mi! Den er litt hard, men begynner å bli vant med den nå. Har fått hengt opp perlekjedene mine på headboardet, ser ut som jeg har vært i New Orleans ;)
Mah bed! It's a bit hard, but I'm starting to get used to it now. Have hung all my beads on the headboard, so it looks like I've been to New Orleans recently :)


Badet mitt er nyoppussa! Det er nydelig! Er ikke så stort, men akkurat passe for meg. Trykket er bra, men kunne godt vært litt varmere vann :P
My bathroom is newly renovated. It's so nice! It's not big, just the right size for me. The pressure in the shower is also good, but I would love it if the water was a bit warmer. 
DETAILS
Badet mitt / My bathroom

Nattbordslampa mi, sengegjerdet m/ perler  og levende lys (for litt romantikk i hverdagen;) / My nightlamp, headboard w/ pearls and living candles (For a bit romance ;) 



Sååå, folk har vel merka til nå at jeg plutselig skriver både på norsk og engelsk. Det er fordi jeg har blitt så internasjonal nå ;) Siden jeg har blitt kjent med sånna tyskere og irer og sånt tenkte jeg at jeg sku lage bloggen litt mer besøksvennlig for de og, ettersom de nok kommer til å bli skrevet om endel i tiden fremover :)
Sooo, people must have been noticing by now that I'm suddenly writing in both Norwegian and English. That's because I'm so international all of a sudden ;) Since I've gotten to know like, irish people and german people (Yah, you know who you are!), I thought it was a good idea to make the blog more welcoming for those as well. They will probably be written more about the next couple of months, so it's only fair, aight? :)

7 comments:

  1. så koslig ut det ligner litt på sånn som ida hadde det i amsterdam,
    gleder megf til å komme på besøk.
    men har du plass til meg?

    ReplyDelete
  2. Kjempefint rum du har. ja det kan ta en stund att få alla saker som möbler och köksutrustning.

    ReplyDelete
  3. Jeg har masse plass! Men ikkeno å ligge på da. Også har jeg ekstra dyne. Du kan dele seng m meg :P Jeg har ikke kniver i senga :p

    ReplyDelete
  4. Lite, men koselig. Deilig med nytt bad da :-D Dumt jeg ikke får besøkt deg :(

    ReplyDelete
  5. Likær'e! :) Fint rom, med søte detaljer. Har fått opp perlekjedene jeg også ;)
    Og knekkebrøda så gode ut!!! vil haaa!
    Blir morsomt hvis hele jentegjengen kommer på besøk til deg. da blire godt å trangt i senga.
    Kris

    ReplyDelete
  6. Stable i høyden ;) Har a sovi mange i en seng før vi, så har god trening :P

    ReplyDelete
  7. Heisann =) Tuss sa vi prata sammen i natt, men husker ikke det jeg?! Sa jeg noe spennans??? Har stemt på bildet. Så koselig rom du har! Gleder meg til å komme å se

    ReplyDelete