Wednesday, August 25, 2010

Liten skogstur

Det var ikke ingentingskogen jeg fant, men en annen liten skog. Går fra meg og ner til vannet (ferskvann, selvfølgelig), fin tur å gå når det er fint vær.
Jeg blei litt forundra når jeg plutselig snubla over noen ponnier nede ved vannet, men det var visst ikke så rart. Der lå det en gård, Huvudsta Gård, og det var geiter og sauer og vanlige hester der og.
Ettersom sola strålte på himmelen var det kjemefint å utforske litt. Greit med litt sol de gangene jeg går meg vill.

Når jeg kom tilbake til hybelblokka (eller hva jeg ska kalle det) var det så fint vær at jeg ikke hadde løst å inn. Så jeg fant en liten (bokstavelig talt) grassflekk blant all asfalten og prøvde å brune meg litt :)

Hadde egentlig tenkt å slenge med noen bilder av hybelen og, men viser seg at de bildene jeg tok fremdeles er på kamera og ikke på PCn, så da blir det neste gang :P

Har blitt litt kjent med de jeg bor med nå, Sinead fra Irland bor et par dører bortenfor. Hu fløtta inn mandag, og vi har vært ganske mye sammen siden det. Klarte å snuble oss fram til IKEA etter litt om og men (men vi gikk oss ikke vill/satte oss på tunnelbanan/bussen feil vei eller noe!). Ganske morsomt å se henne på IKEA, var andre gang hu var der. De har visst bare en IKEA i Irland, og den åpna for 2mnd siden. Hu var i heaven, for alt var så billig der :)
Bor også med en tysker jeg ikke husker navnet på. Han snakker litt svensk, så vi snakker svensk og engelsk om hverandre. Og jeg blander inn litt norsk og sånt også, blir helt språkforvirra her!

På ikea kjøpte jeg nesten ingenting! Jeg fekk meg en superbillig middag (kjöttbullar - 19kronor!), helspeil og litt annet dilldall. Å få speilet med seg hjem på buss, tunnelbanen og til fots uten å knuse det var litt av en challenge, men jeg klarte det! Så nå kan jeg endelig se åssen jeg ser ut før jeg går hjemmefra. Tror speilet gjør meg litt tynnere og. Eller så er det de to joggeturene mine som har gjort meg tynnere. Uansett hvem av grunnene det er - I like it! :P

See ya :*

1 comment:

  1. Snälla ta bort denna bakgrund den stör texten på bloggen man ser inte vad du skriver !!!! Roligt att du trivs och promenerar i skogen.

    ReplyDelete