Tuesday, August 17, 2010

Nytt utseende - igjen

Yoho!

Fant ut at jeg måtte bytte navnet på bloggen til noe mere passende nå som jeg fløtter. Var ganske blank på navn (er elendig på sånna ting), men så kom Silje Marie med ideen om "Specs and the city" (fordi jeg ska til storby og studere optikk). Så nå som det (forhåpentligvis) begynner å skje litt mere fremover ska jeg være flinkere å blogge. 
Det ska forresten komme nye sider også, bare jeg har litt tid.

Har ikke vært no særlig i sommer, men det er da sommer! Har bare jobba og sliti, ikke mye å blogge om da :pSka ikke jobbe denne høsten her, blir første gang siden 2001 at jeg ikke har noe som helst jobb ved sidenav skolen. Blir spennende! 

Nei, nå må jeg komme meg på jobb! Ska hente den nye PCn min i Sandefjord i dag! Gleeeeder meg! :D

Snækkæææs

PS. Flytter til torsdag, og har en hel uke fri før det skjer noe som helst med skolen og sånt. Så hvis noen har gode råd til hva man kan sightsee'e i Stockholm så erre bare å let me know! Tenkte å være skikkelig turist - frem med kamera og rumpetaske!!


3 comments:

  1. Jaha så du ska studera optik och briller det är gott.

    ReplyDelete
  2. meh heh heh :D genial tittel til deg lille brilleslange. og liker bildet :)
    i stockholm må du hvertfall rapportere fra gamle stan! har hørt det er vakkert.
    og prøvd å finn alexander skaarsgård ochså :)
    Kris

    ReplyDelete
  3. Gleder meg til å høre om hvordan du har det ;D

    ReplyDelete