Saturday, July 31, 2010

Nytt mobilnummer!

Nå har jeg skaffa meg et nytt abbonement som jeg kan bruke i Sverige uten at det koster så mye for meg å motta saker og ting. Bytter til det nye simkortet i morra. Kommer sikkert t å sende det t noen, men det er sikkert(!!) noen jeg glømmer og. Så hvis du lurer på hva det nye er så fårru bare sende meg en mail ( lineaakre@gmail.com) også ska jeg sende deg det :)

I morra reiser jeg (forhåpentligvis) på ferie. Leie bil og roadtrip (yeah, love it!) nerover danmark. Ender opp i Sweeden for summerparty i min søsters slott. Det blir awesome! 

Nå må jeg stikke på jobb! 
Love :*

3 comments:

  1. Vad bra då kan du ringa billigt i Sverige. Sverige är Kjempeflott det. :)

    ReplyDelete
  2. Hej Du skriver för sällan på bloggen. Skriv oftare vad du gör. Klem!

    ReplyDelete
  3. Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen!

    ReplyDelete