Sunday, July 18, 2010

På tide med forandring!

Here's to you, SM - endelig en oppdatering! ;)

Har tatt meg ferie fra blogginga, og det blir sikkert ikke så mye framover heller.
Kanskje hvis det blir en regnværsdag at jeg tar en tur, men må jo nyte sola mens den er her!  Har fått bytta header og bakgrunn og, blei det ikke bra?! Si hva du syns da! :) (Ja jeg veit det er litt "meg, meg, meg!", men hallo?! bloggen handler jo om MEG! :P)

Har kosa meg supermye (kanskje litt for mye? begynner å trene i morra! :P) til nå. Jobber som en gærning, men klarer på en eller annen måte å finne tid til å spise is, bade, dra på byn, skravle, le, bo på hytta, drikke øl, ta bilder, gå turer, lese bok og alt det andre sommeren har å by på. Kommer ikke til å få noe særlig brunfarge å skryte av i år, men det ække så fali :)

I morra kommer M&S og skal bo her i en uke, og om to uker er det ferie og sykkeltur med jentene! :D

Har fått meg et rum i Stockholm. Fløtter rundt 20augusti. Kommer ikke til å reise hjem igjen i løpet av det halve året, men jeg tar gjerne imot besøk!

Nå ska jeg sove fordi -sjokk- jeg ska på jobb i morra :)  Har vært en morsom helg med lite søvn (ut på byn, maylen på besøk, postgirobygget - the whole shebang), så ska bli godt å hoppe i loppekassa :)

Nattiiii

3 comments:

  1. Ja vi funderade på vart du tagit vägen men nu så förstår jag att du "Kosat" dig lite. ;) :)

    ReplyDelete
  2. Bloggen din vart kjempefin den #:D

    Ønske de en fortsatt fantastisk såmmår!

    Klem frå Down under.

    ReplyDelete