Monday, August 23, 2010

Tjenare!

Da har jeg ankommet Stockholm. Hybelen i Solna er jeg kjempefornøyd med. Badet er flunkende nytt, og det er god plass. Nesten litt for god plass, ser jo helt tomt ut uten alle tinga mine.
Men jeg trives godt!

Har fått utforska litt rundt Solna på egenhånd, og tatt et par turer inn til Stockholm med Ingeborg, Margit og Silje. Var og shoppa litt rundt stureplan, og dro en tur ut på lørdags kvelden. Var på Cafe Opera, greit sted. Litt my CC. 

Oppholdet her i Stockholm blit litt lengre enn jeg trodde, skolen holder visst på til 17januar eller noe sånt, så misser litt a begynnelsen i KB, men det går så bra ;)
Til fredag skal vi på introduksjonsgreier på skolen, så får nok vete litt mer da, og kanskje bli kjent med litt folk :)

Vet ikke helt hva mer jeg ska skrive. Dere får spørre hvis det er no. Orker ikke blogge så mye ennå, blir mere når jeg får nett hjemme. Da kommer bilde av hybelen og litt av hvert og :)

Hej då!

Og BTW, hvis noen har litt stedssans til overs så er det bare å donere! Alt mottas med takk! Gikk meg tre turer i går, og gikk meg vill 3 ganger. Ganske bra å klare å gå i stikk motsatt retning enn det jeg egentlig skulle. Men det er jo ikke første gangen (eller hva, Cec? ;))!

1 comment:

  1. Bra att du trivs i Solna. Du ser vi Svenskar är icke farliga bara lite konstiga. :)

    ReplyDelete