Tuesday, September 21, 2010

Fooood!

Vel, jeg har fått bildene til Sinead, og de inneholder for det meste mat. Oss som eter. Vi er vrak.. :P Men vi lager som regel ganske sunn mat, da :) / Sinead gave me her photos yesterday, and most of them are us eating. But we usually make really healthy dinners, so it's not that bad :) 
Restemiddag! /Leftoverdinner!
Smoothie!
Og endelig fant jeg sukkerfri is! Sukkerfri og lite fett i yoghurtis. Uheldigvis var eneste smakene uten sukker jordbær og melon. Ikke noe stor fan av noen av delene, skulle gjerne hatt sjokolade! Men har frista på is så lenge, så det blei jordbæR! :)  /And I finally found sugar free ice cream! Sugar free and low fat yogurt ice cream!  Unfortunately the only tastes without sugar was melon and strawberry, and I'm not a huge fan of either. But when I had to chose between strawberry ice cream or no ice cream, the answer was obvious..!


4 comments:

  1. Ja, vart desverre studetur til roma som vart prioritert dinne gongen her... Litt dumt, for ej he jo lyst til stocholm også, he ikkje vore det før heller ej, og du kjem jo ikkje til å bo der i all evighet... Du og ingrid får kose dokke masse og finne på litt sprell!

    ReplyDelete
  2. Men jeg skal garantert tilbake! Hu jeg bor med har løst å ta master her, så kanskje jeg hiver meg på det, og da blir jeg boende her et par år til. Men ska hjem og gjøre ferdig bachelor og jobbe litt først da :)

    ReplyDelete
  3. Master høres ut som eg god plan ;) da kjem ej garantert!!!

    ReplyDelete
  4. Liekr måten du setter bildene sammen på! Collager er gøy :) Og du er virkelig anti-sukker du nå?? sukkerfri is! åssen var det? Ska sjekke i avtaleboka nå snupp. besøkebesøke! :D

    ReplyDelete