Wednesday, September 22, 2010

Ubååååt!


Før jeg fløtta til Stockholm fikk jeg en liten gave av yndlingssøstra mi, nemlig te :) Jeg er veldig glad i te (nesten like gla i det som i øl), og blei kjempeglad :) Hu hadde finni noen spennende smaker. Har ikke drukket så mye av de, for de er løsvekt, og jeg liker ikke teklyper. Men nå er det problemet fiksa, så nå drikker jeg de hele tida! Jeg har nemlig vært på Designtorget og kjøpt meg en ubåt-tesil(og selvfølgelig er den GUL!!)! På bildet over ser du den i bruk, sammen med teen fra søss :)
/I got a little gift from my favorite sister a while before I moved to Stockholm, three packs of tea. I love tea, almost as much as I love beer! It's three new tastes, but I've only barely tasted it. I have only had these tea-something, and I don't like 'em! But I have solved the problem! I was at Designtorget (link above), and I found this AMAZING submarine tea-something! Picture above; the submarine (and, of course it's YELLOW!) and the tea from my sistah :)

4 comments:

  1. hehehe artig:)
    en guuuul ubåt, den var fin da.

    te er bedre enn øl ja:-P

    ReplyDelete
  2. Pleier vanligvis ikke å like ubåter i teen min (tenker med grøss og gru på de berømte Sander-ubåtene), men denna gjør meg LYKKELIIIG! <3

    ReplyDelete
  3. ja, har sett meg ut den filme, men ein får ikkje tak i den i norge. Går jo fortsatt på kino i svergie. Sia den e oscar bidraget i sverige kjem den nok til norge også etter kvart ;)

    ReplyDelete