Sunday, September 19, 2010

Fynd, shoesunday & selvdiggerbilder

I dag var jeg, Sinead, David og Sandra (folk Sinead var på svensk-kurs sammen med) på loppis. Folk hadde stilt seg på begge sider av en 1km lang gate, så det var ca 2km med lopper. Det var klær, sko (det meste i str mini virka det som, hate my big feet! :P), leker, bøker, barneting osv. Alt mulig egentlig. Var ikke alt som var verdt å ha, men er alltid morro å kikke! Man kan alltids snuble over skatter! 
/Today me, Sinead, David and Sandra (people from Sinead's  swedish course) went to a fleamarket. There were stands on both sides of a street, maybe one km long, so there were ca2 km with fleas. Clothing, shoes (most of them in mini-sizes, so they didn't fit my big feet :S), toys, books, stuff for children e.t.c. Lots of junk, but its really fun to look around. You never know when you find a treasure :)

Her er meg med nyinnkjøpt topp(20SEK!). Beltet lånte jeg av Sinead :) /Here I am with my new blouse(20SEK!). The belt is Sinead's. 
Blei noen bilder av meg selv og, gitt. Rart, det blir det jo sjeldent! Veska er ny, den også 20SEK! /Took some pic's of my self as well.. Weird, I never do that! The purse is new, alsa 20SEK! 
Meg og Sinead på loppis, kjole(igjen, 20SEK) og veske som sett over. Skoene var det Sinead som kapra. Gjett en gang hvor mye? Åh, du klarte det, 20SEK! /Me and Sinead at the fleamarket. Dress(yeah, 20SEK, again) and purse on 2nd pic is my finds. Sinead found those beautiful shoes. And guess what?! Yeah, thats right, 20SEK! 
Her er alle skoa Sinead kjøpte, bare de lyse på loppisen, resten på Skopunkten. Jeg kjøpte meg også 3par sko, de kommer i et annet innlegg :) /Here are all the shoes Sinead bought today. Only the upper left at the fleamarket, the rest at Skopunkten. I bought 3pairs today, pics will come in another post :)
Og til slutt, et bilde av øyet mitt. Bare fordi det er så fantastisk fint! /Finishing up with a pic of my eye, 'cause it's so fantastically beautiful!  

1 comment:

  1. Vad söt och kjempeflott du ser ut da lille ven. Ha det gott !!

    ReplyDelete