Wednesday, September 1, 2010

Taking a day off

I dag har jeg ikke vært på skolen. Følte meg litt uggen i går, og når jeg våkna i dag var jeg ganske dårlig. Lå i senga til 5-6tida, da ringte Sinead og vekte meg. Hu hadde laga suppe til meg! Følte meg allerede bedre enn jeg gjorde om morran, og blei enda bedre med litt næring. Satt og skravla litt på rommet t Sinead, sammen med en svensk flicka. 

/I haven't been to school today, been sick. Didn't feel well last night, and i was worse this morning. So I stayed in bed until like 5 or 6, and then Sinead called me. She had made soup!  Felt so much better after getting some nutrition. After that we sat on Sineads room with a sweedish chick, just talking and stuff. 

Forresten så lagde vi smoothies i går! Det blei skikkelig godt! Her er bilde :) /BTW, we made smoothies yesterday. It was soooo good! Here's a pic :)

3 comments:

  1. Hallå ! Nu åker vi på semester! Kolla på bloggen så ser du vart vi tänker åka. Jag lägger opp bilder i mån av tillgång på trådlöst nätverk. Kram !

    ReplyDelete