Monday, September 6, 2010

Quiet times

I dag har jeg vært veldig stille. Selvfølgelig ikke av egen fri vilje :P Jeg hadde ingen stemme igjen i det hele tatt i dag. Fylla har skylda tenker du kanskje, men var faktisk ikke (så veldig) på fylla i går. Var en rolig kveld. Men stedet vi var på spilte veldig høy musikk, og man måtte rope høyt for å overdøve den. Med min allerede rustne stemme blei resultatet såder :P
Fikk til slutt kjøpt meg Earl Grey tea og honning (takk til Sverige, som har søndagsåpne butikker!). Er en stund siden er jeg har drikt Earl Grey med honning nå, og smaken tok meg rett tilbake hit:


Den lille røde "hytta", snø, Kongsberg, Nintendo Wii, mye latter og gode minner :)

/Today I have been oh, so quiet. Not by my own free will, but my throat's. My voice was completely gone today when I woke up. And it's not because of me drinking! :P I wasn't drinking (that much) yesterday. But the place we were at were playing real loud music, so we had to shout a lot. With my voice, who were already pretty bad, the results were thereafter.. Got to the store to buy me some of that Earl Grey tea, and honey (Thanks Sweden, who has Sunday open stores!). It's been some time since I drank Earl Grey tea w/ honey, and it brought me right back to the little place on the pic above. The little red cabin, snow, Kongsberg, Nintendo wii, laughter and good memories! :)

Og forresten, teen/honningen funka, og stemmen min er nogenlunde tilbake igjen! ;)
/And BTW, the tea/honey did it's trick, and my voice is back a bit. ;)

2 comments:

  1. Åååå, goooood times i "hytta" mi #:) Vi skal spille Nintendo igjen på nyåret!

    ReplyDelete
  2. Hahah, you! Jeg har åsså vondt i halsen, så jeg drikker grønn te med honning! Yum! Drikker det nå faktisk! :)

    ReplyDelete