Monday, September 13, 2010

Gröna Lund Tivoli

I går fikk jeg en telefon halv 11 om morran. Det var lille M som lurte på hvor jeg var. Og når jeg kikka ut vinduet mitt så stod jammen hele gjengen der :) Planen var å dra til Gröna Lund, og sånn blei det og. Vi var kjempeheldige med været, regna nesten ingenting (i motsetning til i dag som det har pøst ner nesten hele dagen). Det var jettekult der! Løp rundt fra karusell til karusell og fikk med oss de fleste :) Fikk tatt alle barnekarusellene også, ettersom det var de S(snart 4) og C(2) kunne ta. M er snart 6, så han kunne ta noen litt større (hvertfall de han tørte å ta!). 

/Yesterday, about 10.30 am I got a phone call . It was M who wondered where I was. When I looked out the window the whole family was standing outside :) We went to Gröna Lund like planned. The weather was good, not to warm, a bit clouded, but no rain (unlike today, it's been poring down all day). I had a really good time! We ran from carousels to roller coasters all day, and road most of then. Took everyone for children also, 'cause S (soon to be 4) and C(2) only could take those. M is soon to be 6 and could ride some of the bigger ones (if he dared).

 Gutta har fått på seg like gensere for anledningen. Første gang de spiser sukkerspinn! :) De sitter i stigende rekkefølge fra høyre; C, S og M :) / The guys had the same sweater on, so cute! It's the first time they eat cotton candy :) From the right C, S & M.


C fikk ikke være med i spøkelseshuset, så da tok han bilde isteden :) /C wasn't old enough for the haunted mansion, so he took a picture instead :)
Her er S og meg på det flyvende teppet :) / S&me on flying carpet :)

Skulle gjerne lagt ut flere bilder, men brukte Søss&Svogers kamera, så satser på at jeg får de snart. Une og Annema kommer og besøker meg om et par uker, forresten! Det blir supermorro! :D Gleder meeeeg! /Would love to post more pic's, but we didn't use my DSLR, but I hope I'll get 'em soon! Une & Annema is coming in a few weeks though, and spending the whole weekend here! It's gonna be fun! Can't wait!!

1 comment:

  1. Trevligt att ni var på Gröna Lund. Det är länge sedan jag var där. När jag gick på folkhögskola ute på Ekerö så var jag ofta på Gröna Lund men det var 1990 1991.

    ReplyDelete