Wednesday, December 9, 2009

Line tester - Håndballkamp på VG Nett Live

I dag har jeg testa åssen det var å "se" håndballkamp på vg nett live. Man får ikke sett kampen, men det kommer pling hver gang det er scoring, og kommentarer gjennom kampen. Fant ut at det var ganske smart å se på kamp på den måten, for da kunne jeg lese til eksamen samtidig, og bare kikke opp når det plinga.
Jeg var faktisk ganske engasjert selv om jeg bare fekk oppdateringer nå og da. Så det ska jeg fortsette med!
Det var også en fordel at NORGE VANT!! :D 25-19 mot Ungarn :)


Av 10 mulige poeng vil jeg gi dette 7. Det er jo litt kjedelig at man ikke får sett kampen.

Line tester er en ny greie jeg ska ha her. Det kommer en ny Line tester hver gang jeg prøver noe nytt! Poledancing burde kanskje vært den første, men kom på ideen først i går, så da bleike det no a :P Gled dere til masse spennende fremover! :P

No comments:

Post a Comment