Thursday, December 10, 2009

Line tester - Freia karamellpudding


Kjøpte en påse med karamellpudding en gang for leeeenge siden. Husker ikke når, men suns å huske at planen var å lage en romantisk middag m karamellpudding til dessert, så må jo være dødslenge siden.
Fant den her om dagen og tenkte at jeg må jo få testa ut den en gang. And today was that day. Var ikke så supervanskelig å lage, 7,5dl melk, helle oppi pulveret og røre mens det koka opp. Helle i form, putte i kjøleskapet, vente 2 timer. Så smake! Heldigvis er jeg en kløpper på kjøkkenet, så dette foregikk helt udramatisk og uproblematisk!

Karamellsaus? Næææh, det gadd jeg ikke å kjøpe. Prioriterte heller ketsjupp, MYE mere viktig!! Men karamellpuddingen var utrolig god fordetom!
Kan absolutt anbefales! Kommer nok til å bruke den flere ganger. Skal prøve å lage fra bunn av en gang og, men vil ha et ordentlig kjøkken først.
Alt i alt suns jeg det var utrolig smart med en sånn pose, for det tar jo bare 2 timer, også var den veldig god.

Dommen er: 9/10 (Mangla karamellsaus!! :P)


Jeg har kløpt meg da! Hadde egentlig tenkt å ha det som en ny "Line tester", men så kom jeg på at jeg har gjort det endel ganger før. Spesielt da jeg var mindre. Smart var jeg også, gjemte alt håret jeg hadde kløppa av under senga, sånn at mamma ikke så at jeg hadde kløpt meg! Enda så smart jeg var, klarte mamma hver gang å skjønne det på en eller annen måte...




Og btw, så fekk jeg den nye mobilen min i dag! Kjempefornøyd so far! Litt trist å begrave den gamle, men ska nok komme over det og! Nå kan jeg jo snakke i tlf igjen!

5 comments:

  1. Veldig grætt å vetta at FREIA karamellpudding e en god erstatter hvis den frå botn tå feile...någgå den støtt ha gjort for me. D e übervanskele å smelte detta sukkeret utta at det bli brent!!
    Luggen va sneisen den!! Bli d itte optikere tå oss kæn oss hælt sikkert få oss jobb som frisører!! I'm sure:p

    ReplyDelete
  2. Takk Torpengen!

    Yeah, bortsett fra at jeg suns at andres hår er skikkelig ekkelt å ta på.. :P
    Er en liten ulempe for frisører vil jeg tro!
    Har ennå til gode å prøve meg helt fra bånn jeg da, men det ska prøvas engang det og!

    ReplyDelete
  3. Flott! Synes du er nesten like god som meg på å finne på andre ting enn å lese til eksamen :)

    ReplyDelete
  4. Looking good, baby! Kjempefin =) Nå er jeg sliten...vært på nattåpent og kom hjem å mekka glorier. Burde vel legge meg, men må bare lande først =)

    ReplyDelete