Monday, December 21, 2009

Juleferie!! :D

Har hatt juleferie i et par dager nå. Det er sweeeeet!
Var ute en tur med de i klassen som ikke hadde reist herfra på fredag og feira litt. Var på peppes først, også ut og ølle litt og dansa på Kraghs etterpå. Er sånt man burde gjøre oftere! :)

På lørdag sydde jeg bukse t Åse, også var jeg på jobb en tur. Var deilig å sove leenge! Ska jeg utnytte meg av før jeg reiser hjem, for det får jeg sikkert ikke gjort så mye hjemme :p

I dag har jeg slappa av og kosa meg. Blei vekt i 1-tida (?) av at Ingrid ringte meg. Koselig måte å bli vekt på, men kanke si jeg husker så veldig mye av hva vi snakka om, hehe.
Har begynt å strikke på en lue i dag og, men er begynt å bli litt kjedelig. Ogs¨å har jeg bare strikka 2cm enda :P Haha, meg i et nøtteskall! :p
Ellers har jeg vært på kino i dag og sett Avatar, den var alright den.

Gikk en liten tur etterpå og. Var deilig å gå litt, også er det så fint ute nå. Liker ikke vinteren, kulda og glatta.. Jeg ække no' viking, for å sirre sånn! Men det er egentlig utrolig fint ute, da :) Jeg liker ting som glitrer, og når det er snø er det akkurat som om hele verden er inni en sånn glitterkule. Det er fint :) Men kunne godt vært litt varmere da..

Legger ved noen bilder jeg, morsomme julebilder :)







Og en liten godbit til slutt :)

No comments:

Post a Comment