Monday, December 14, 2009

Ja, det er morro å lese til eksamen...


Fant et -6,0 D glass, som jeg fant ut at det var litt morsomt å ta bilder med. Prøvde foran speilet og, og da blei det mye mer vidvinkel, så det var smart egentlig. Hvis man ska ta bilde a no, men ikke får gått langt nok bakover så erre bare å smette foran et minusglass, også får du plutselig bilde av hele greia.
Utrolig mye rart man finner ut når man leser til eksamen!

Føler egentlig at jeg ligger ganske greit an angående øyets anatomi og fysiologi, men det kommer et eller to spørsmål på eksamen om enten mikrobiologi, embryologi eller genetikk. Så ska lese gjennom forelesningene om det nå, så ska jeg sove litt på det, også ska jeg prøve meg på de oppgavene som omhandler det i morra.
Føler meg litt flink jeg :) For en gangs skyld! :p

No comments:

Post a Comment