Thursday, December 3, 2009

I <3 December

Alle klager så over stress med eksamener og sånt, men jeg suns liksom det er litt koselig jeg da.
Stå opp når jeg lyster, sette meg på kjøkkenet med eksamenslesestoff og kooose meg med egg og rundstykker eller omelett eller annen "ordentlig" frokost. Drikke en stor kopp te, og bli ordentlig våken.
Ta en liten pause etterpå for å ut og kjøpe stoff, og så hjem og lage en stor kopp med te for å varme meg på igjen, og finne fram lesestoffet igjen.

Syns ikke livet er så gæærnt jeg!

Har finni ut at jeg kommer t å savne å bo aleine! Trivas igrunn utrolig godt i eget selskap. Kan jeg gjøre hva jeg vil når jeg vil. Eneste som ska bli godt er "eget" bad og kjøkken!

Begynner å bli drittlei av å dele kjøkken med gutta hvertfall. Bare jeg som vasker ting og sånt.. Han ene klarte faktisk å prestere å si her om dagen, da jeg sa jeg hadde vaska kjøkkenhåndklærne; "Åh, vasker man de? Trudde man bare kjøpte nye jeg.."
Såååå, nivået er høyt her! Jammen godt vi ikke har badekar!

1 comment:

  1. hahaha!! grisegutter overalt ja. de burde bli sendt på husarbeids-skole! drit i militæret. de trenger husarbeids-disiplin. for pokker. da trur jeg det blir fred i verden.
    Nice badakar bilde :) hehe. ser for meg at gutta vi bor med hadde syntes det er helt ok. brødhoder. smask! :-*

    ReplyDelete