Tuesday, December 8, 2009

Halvveis! :D

I dag har jeg hatt min tredje eksamen, Farmakologi. Følte at jeg klarte meg ganske tålelig. Men det ser man jo først når resultatene kommer da.. Har en god magefølelse med refraksjon og, så håper magen stemmer!

Fekk mail i dag om at mobilen min er sendt! Så da erre nok ikke mange dagene før jeg fårn i posten! :D Gleeeeder meg!

Ellers i dag har jeg rødda endel, ska rødde litt mer, så får jeg kanskje litt besøk, også ska jeg begynne å lese på binokulært syn. Liker binokulært syn, så den er grai :)

Har forresten ikke fått skrivd no om poledancinga, så her kommerre. Prepare yourself!
..Eller ikke. Er ikke såå heftig det som står her :P
Var utrolig morsomt å være på kurs. Og med morsomt mener jeg slitsomt.
Det var 8timer rein styrketrening. Men fekk nå til litt småting. Heldigvis var meg og Tonje på ca samme nivå, så vi klarte like mye (eller like lite, alt ettersom).
Var helt ødelagte etter 4 timer på lørdagen, og det å komme oss opp til 4 nye timer med tortur på søndag var et helvete. Men det gikk utrolig mye bedre enn forventa. Hadde nok vært en fordel om vi hadde hatt litt muskelstyrke fra før av. Skulle gjerne fortsatt med poledancing, for det er utrolig bra trening, men blir litt langt å pendle inn t oslo flere ganger i uka. Og helgekurset var litt for heftig for meg.
Men det anbefales for alle! Bare tren litt styrke først! ;)

No comments:

Post a Comment