Friday, December 4, 2009

2/6 overstått :)

I dag har jeg hatt min andre eksamen. Syns den gikk veldig bra, men da betyr det vel sikkert at den gikk i dass :P Hehe. Lesefri i kveld, også begynner lesinga til Farmakologi i morra.
Det blir vel rein pugging, blæææ. Masse tall og drit å huske på.

Har gått tur m Siri, Kristin og Mette i dag. Gikk en lang rundtur, var deilig. Virka igrunn ikke så langt når vi gikk mange sammen og skravla gikk jo i ett, så :)
Mata gakk-gakkene, det var litt skummelt, de blei VELDIG nærgående! Men blei noen tøffe bilder da :) De kommer etterhvert som jeg får de av S&K. For en gang skyld hadde ikke jeg med meg kamera på tur! (Nei, verden er ikke blitt gal, jeg glømte det i dag t morran når jeg stressa meg avgårde for å rekke eksamen.. :P)

No comments:

Post a Comment