Friday, February 4, 2011

Sko?!

 Jeg vil ha nye sko!!! Tror det står mellom disse to:
                                                               Sko 1:
                                                                 Sko 2:

Hva synes dere?! Skal ikke si hvem jeg heller mot. Begge skoene er fra Bianco og koster ca 900NOK. Skriv hvem du stemmer på i kommentarfeltet, da =)
/I want me some new shoes! What do you think, no 1 or no 2? Both pairs are from Bianco and costs about 900NOK =) Cast your vote in the comment field! =)

8 comments:

  1. ej syns nr 2 va finast. Men kem som e best kvalitet? E d ekte sau inni? Eller syntetisek greier?

    ReplyDelete
  2. E kæn itte ver t nå hjølp, for når e ser på nr. 1 e dæn finast og når e ser på nr.2 så e dæn finast. Ja takk, begge deler?? #:p

    ReplyDelete
  3. Hm... litt vanskelig. Men tror jeg ville gått for nr 1.

    ReplyDelete
  4. Jeg går for sko 1. Tøffere, kult med glidelåsen, og ikke minst en god såle. Bra for ryggen og for å slippe å tryne. -Kris

    ReplyDelete
  5. Hvis du vil ha comfort burde du ta nr 1! Så signer Kris på den.
    Men syns nr 2 er lissom litt mer "din stil" hvis du skjønner ;-)
    Hanne

    ReplyDelete
  6. Number 1!! The shade is nicer... Infact I want them...

    ReplyDelete
  7. begge er fine! synes imidlertid nr 1 er hakket finere, så det er mitt valg.

    ReplyDelete