Saturday, February 5, 2011

The northern light!

Jeg så nordlyset i går, i Bamble! Jeg og Hanne satt inne og kosa oss meg litt ost og vin, før vi satte oss foran PC'n og så på bilder og mimra. Etterhvert poppa VG opp og der stod det at det var så mye nordlys. Så når Hanne dro fulgte jeg hu ut, også kikka vi etter det. Og jammen så vi det ikke her og! Uheldigvis er det mye trær og hus her, så fikk ikke sett hele, men det er jo utrolig fint å se på da! Og å ta bilde av det? God ide! Bortsett fra at kameraet mitt ligger i kb.. Legger alikevel ved et bilde fra Universitetet i Oslo, illustrasjonsbilde kan det vel kanskje kalles =)

/I saw the northern light yesterday! In Bamble, the southeast of Norway! That's really rare! Would have taken a picture, but my camera is in KB. And I don't think the photos would have come out any good either, because of trees and houses and stuff. The picture above in from the University of Oslo. The northern light was a really good finish to the night, I ate cheese and drank wine with Hanne. We also took a trip down memory lane :D

No comments:

Post a Comment