Monday, February 21, 2011

Maleri, malera


Jeg har tørka støvet av malepenslene! Resultatet ble to fargesterke bilder. Har ikke vært flink til å bruke så mye farger før, så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve på noe nytt. Og noe nytt blei det =) Hva synes du? (Og ser du hva det er?!)
Det andre bildet poster jeg plutselig =)

/I have dusted off my paintbrushes, and the result is two very colorful pictures! I haven't used much color before, so I figured it was time to do something new. 
What do you think? (And can you see what it is?!)The other painting will come soon =)


3 comments:

  1. Stilig! Först tenkte jeg på når man filmer på en spesiel måte så man kan se kroppsvarmen..
    Så tenkte jeg på fjelltopper i solnedgang, men så oppdaget jeg en pupp og en navle. Flinke Linemor :) -Kris

    ReplyDelete
  2. K: Haha! Ja, det blei litt sånn at man må tenke litt før man ser hva det er, og så ser man puppen :P
    S: Thanks, babeh!

    ReplyDelete