Friday, February 18, 2011

And the wiener is..

DRUMROLL, PLEASE!


Den heldige vinneren eeeeer... June!

Stipendet mitt varte i 3 uker = 21 dager.
De 4(!) deltagerne gjetta:

June 18 dager (3 dager unna)
Hanne 17,5 dager (3,5 dager unna)*
Kristin 25 dager (4 dager unna)*
Ingrid 10 dager (10 dager unna)

(*Hanne svarte 2,5 uke, der 2,5 ble ganget med 7, Kristin svarte frem til neste stipend, der jeg regna frem hvor mange dager det var)

Jeg har en aning om at dette var nøye kalkulert av June som dro meg med på shopping. Derimot kunne hun jo ikke gjette seg frem til hvor mye penger jeg hadde og hvor mye jeg ville bruke, så det godkjennes under tvil.
Premie kommer når du minst aner det (mest sannsynlig når vi møtes hjemme om en uke :P)


Congrats to the big wiener!

2 comments:

  1. så heldig June er jeg haddee så utrolig lyst å vinne

    ReplyDelete
  2. Kanskje du vinner neste gang :) Litt morsomt med konkurranser, så vil ha en nå og da, trur jeg :)

    ReplyDelete