Sunday, February 28, 2010

Luer!

Mamma likte den første lua så godt at hu adopterte den med en gang den var ferdig. Hu fekk den så lenge hu festa trådene sjøl :P (det er så kjedeliiig!) Og så måtte hu jo være modell;) (Oppskrift fra Dalegarn sommerhefte 212, hvis jeg husker rektig??)

Og her er min egendesigna lue! Har sett noen ha lignanes da, så er vel ikke helt nytt design, men fant på åssen jeg sku lage den sjøl, helt uten mønster eller noe! Også slang jeg på en dott på toppen, det blei liksom prikken over i'en suns jeg :D Hvis noen vil vete åssen jeg har gjort det, så bare skriv i kommentarfeltet, så ska jeg legge ut et innlegg m mønster:)



PS. Daten gikk bra, hvis det var noen som lurte (mamma) ;)

6 comments:

  1. Du e flink altså!!

    DATE???? HÆÆÆÆÆ???? Tell me all about it!!!! Hilsen Kristin.

    ReplyDelete
  2. Hei, lua er kjempe god alså. Så tusen takk, stor klem til deg.

    ReplyDelete
  3. ååå flinka! utrolig fine luer, line :)

    ReplyDelete