Thursday, February 11, 2010

JIPPIIIIIIIIIIIIIII! :D

JEG ER FERDIG!!!

Jeg har nå utført 25 synsundersøker på 2-3 uker!
Nå erre bare å skrive på konklusjoner, skrive inn 5 i optimal, og så LEVERE!! :D

Sweeet!

Tok siste om torsdan (hvis ikke jeg har telt helt gæærnt da, håper ikke det! Det hadde vært bummer!) Tenkte å sitte og reinskrive litt i kveld. 
Lite m oppdateringer i det siste, vært mye å gjøre. Blir nok bedre på den fronten fremover.
Siden jeg er ferdig m alle SU'ne så blirre "ferie" til uka. En liten praktisk test i morra og en skriftlig til torsdag, pluss et par forelesninger. Og så pakking da, selvfølgelig.
Nå er det bare 6 dager til jeg fløtter. Mamma, pappa, tante Jorunn og onkel Arvid kommer og hjelper meg. Det blir koselig. 

Ellers så håper jeg alle har en fin morsdag/valentinesday/fastelaven. Ingen som kommer og gir meg boller, det syns jeg ikkeno om. Men jeg var i bursdag i går, så da fekk jeg brownies! :D Magni hadde aldri sett noen glise så mye på grunn av litt kake før, trur jeg :P It made me happy :)


Og mamma blei happy av blomsten hu fekk på døra av minsteungen i dag:)(med en trøtt Truls i bakgrunnen :P)

Og forresten, god tur til Monica, som sitter på flyet til NYC nå. Hu ska være der i vel 6 uker, misunneliiig! :) Kos deg supermasse!

No comments:

Post a Comment