Monday, February 1, 2010

Litt tenketanker..

I dag har jeg hatt møte med utenlandskoordinator. Fekk litt mere håp for Glasgow. Gleder meg t å søke nå, søknadsfristen er 15 mars. Må skrive motivasonsbrev og greier. Hvis noen har gode tips og råd om hva jeg bør ha med, TELL ME! ;)

Hvis jeg kommer inn der begynner jeg ikke på skolen før utti september, så har finni ut at isåfall blir det en mnd i australia på meg før jeg begynner.
Siri og Kristin vil jo gjerne dit, håper de kommer inn og! Da får jeg jo mange å besøke :) Roger er jo der, og kanskje Monica, og kanskje Siri og Kristin. Det blir bra!

Og ettersom jeg nok må bruke litt penger på detta, så har jeg bestemt meg for å utsette MClappen et år. Tror det blir best, ettersom jeg fløtter hjem nå (om bare 3 uker!!), og det ikke er noen steder i nærheten det går an å ta MClappen.
Da trur jeg det passer bedre at jeg tar det neste vår, da bor jeg i KB uansett, og i sentrum her er det visst en bra kjøreskole der man kan ta MClappen. Det er lenge til, men hvis det blir no a Oz og Skottland så erre verdt det! ;)

Ellers skjer det ikke så mye for tida. Prøver å være så sosial som mulig de siste ukene her samtidig som det er utrolig mye å gjøre på skolen + søking t utveksling. Har ikke tid t å kjede meg, for å si det sånn! Og det er godt :)
Jobba nest siste vakta mi på pubn om lørdan, blir veldig rart å levere inn nøkkelen min der! Men jeg kommer jo tilbake igjen, om ikke som ansatt, hvertfall som barsliter ;)

Og hvis det er noen som har mulighet for å komme til Kongsberg for en synsundersøkelse så blir jeg veldig glad. Trenger folk å trene på, må ha 25 innen 19feb. Mandag om en uke kommer Hanne! :D Da får jeg ta en sjekk på hu, også ska hu overnatte hos meg, så ska vi kose oss MASSE! Det gleder jeg meg syykt til!

Nå må jeg vel snart ta et par synsundersøkelser.. Snækkæs! :*

No comments:

Post a Comment