Saturday, February 6, 2010

Line tester - Å være flink!

Klokka er bare 11 om morran, jeg har vært oppe i litt over halvannen time. Har allerede pakka 4 sorte plastsekker fulle av klær, jakker og sånt.
Fekk akk 3 banankasser på døra nå som jeg ska fylle, også tenkte jeg å gå og hente tre til (det er max ant jeg klarer å bære om gangen, savner courier'n nå!) så jeg kan fylle de og.
Men først ska jeg sette på vask nr2 og lage meg frokost :)
Kjøpte frosne jordbær i går, la de i kjøleskapet, og så ska jeg putte de i blendern og få deeeeilig rørt jordbærsyltetøy på brødskiva! :D

Har vært flink til å være flink siste uka, lagt meg før 11 hver dag og greier! Prøver å komme inn i en rytme nå. Merker at det er lettere å stå opp om morran, også er jeg mere våken om morran. Det er godt :)

Ca kl. 4 kommer Åse innom en tur med noen esker til meg og, pluss at hu ska kjøpe printern min. En ting mindre å flytte på! :) Har jo ikke bruk for den hjemme uansett, pappa har jo tjue stk ellerno.. Hvertfall to!
Også blir det vel litt skravling, også ska jeg pakke mere.

I kveld ska jeg til Kristin, ska lage middag der. Ska lage kyllingfilet med creme fresh og pest, ris og saus, og muligens smoothie til dessert =)
Får meg litt trim når jeg går til hu og :) Må jo lee meg i løpet og dagen og.
Får kanskje lea meg litt etter maten da, da ska vi ha wii-night :D
Prepare to be defeated!

I morra må jeg rødde og vaske veldig fint her, for Hanne kommer jo til mandag!!! :D
Det blir bra! :) Hanne blir da altså første personen jeg tar en synsundersøkelse på utenom folk i klassen! Congrats, du er min første prøvekanin! Gleder meg! :D

No comments:

Post a Comment