Tuesday, March 2, 2010

Praksis!

Endelig har praksisen begynt. Så langt fram det virka når jeg fløtta t Kongsberg, og så fort det har gått til jeg faktisk er i praksis! Hadde grugleda meg før jeg begynte, men var bare morro. De jeg jobber med er veldig koselige, og masse kule briller der. Butikken er ikke i noen kjede, så de bestiller akkurat det de vil fra hvem de vil.
Første dagen var i går, og jeg har allerede bestilt meg et par briller :) Får glassa i morra tenker jeg, så da ska jeg lære meg slipemaskina! :)

Ellers så er søknaden til GCal sendt nå, blei sendt i går (går jeg utifra, siden jeg ikke har fått beskjed om no aant :P), så nå erre bare å vente og krøsse fingra!

Også rota jeg vekk bilen min i dag.. Må parkere et lite støkke unna jobb, ettersom jobbn ligger midt i sentrum (dyrt å parkere i sentrum! Fant en gate der det er gratis :). Og når jeg sku hjem så fant jeg den ikke. Leita lenge, og blei litt småredd for at det var et parkering forbudt skilt jeg ikke hadde sett ellerno, også at den hadde blitt taua. Men så så jeg den plutselig et par gater nerrafor. Trur jeg må lage meg et kart der jeg kan krysse av hvor jeg parkerer, også bruke det hver dag.. :P

Oh joy, date nr 2 er planlagt :) Forrige gang tapte jeg i bowling OG airhockey (men si det var litt juks, for airhokeygreia MÅ ha vært homo! Den ville ikke registrere poenga mine!), nå er planen å komme sterkt tilbake i biljard.

Hilsen Pine som savner sommern!!

4 comments:

  1. Det siste bilde tok jeg :p

    ReplyDelete
  2. Nei, det var det pappan min som tok!

    ReplyDelete
  3. Haha rote bort bilen ditt fjollehue :) Men du tapte egentlig fordi du ikke ville at han skulle føle seg lite mandig right? Vi vet jo at du slår han lett langt ned i støvlene. Likte linkene til orda. Oh joy var fabulous!

    ReplyDelete
  4. I know! Ja, det er sant, var det jeg gjorde! Gjorde samme i går! ;)

    ReplyDelete