Wednesday, March 10, 2010

HELG!

Da erre jammen snart helga igjen, da! Deilig :) Syns dagene går så utrolig fort for tida! Spesielt på jobb og sånt. Det betyr at jeg kooser meg! :) I dag satt jeg og nøyt lunsjen min ute i sola til og med! Nyyydelig!

Ellers har jeg bestilt fotolys av Truls :) (Dissa her, hvis noen er interresert :) Gleder meg til å få de! Har lest i fotoboka jeg kjøpte (Aktfotografi), og gleder meg til å prøve noen av teknikkene med lyssetting og sånt! Har også finni ut at jeg ska kjøpe flere ting fra dealextreme! Varene mine blei sendt om lørdan, så tenker de kommer snart. Bestilte til kamera et makrofilter og en trøkker, og tenkte å bestille vidvinkelfilter og kanskje fisheyefilter. Fant ut at det er jo utrolig greit å kjøpe filter istedenfor et objektiv, MYE billigere! Håper de funker bra da, hvertfall ;)

Hadde egentlig trudd at helgene skulle bli litt treige når jeg fløtta hjem, sia det ikke er så mange folk hjemme lengre (og blir enda færre når Une fløtter!), men de suser jo forbi så fort som fy.
Forrige helg var bankers, med kino med Cec på fredag, MC-messe og middag hos June og Truls på lørdag sammen med Jørn og Anne-Margrethe. På søndag var jeg på date igjen :)

Og neste helg blir like fullpakka :) Først så ska jeg låse sjappa aleine, for alle stikker til Danmark på brillemesse. Så ska jeg kjøre t Asker, der jeg blir t lørdag. På lørdag må jeg hjem litt tili, for da erre grillings med Une og barna, mamma og pappa, og sy med Une på kvelden. 
Søndag erre fotball! :) Ska på kampen m U&T og barna, blir morro! :)

No comments:

Post a Comment