Wednesday, January 27, 2010

Line tester - Smooth-is

Jeg har laga noe helt genialt!!! Jeg har "finni opp" ny is! Det er min egen ide, kom på det sia jeg ikke kan ete candy og sånt, også har jeg vært så sjessen på is i det siste (noe som er rart, for på et halvt år trur jeg jeg åt is 3 ganger ellerno. Er sikkert fordi jeg vet jeg ikke kan ete det..). Så da fant jeg ut at jeg kan lage min egen is. Av smoothie! Jeg kaller det SMOOTH-IS! :D

Det er den mest geniale ideen jeg noengang har hatt! Isen blei orgasmisk!
Gir den 15 på en skala fra 1 til 10 ;)

Man kan fryse hvilken som helst smoothie man lager, men her er min farvorittoppskrift:
*Yoghurt (helst vanilje)
*Skogsbær
*En liten dæsj med ublanda funsaft, jeg bruker peach passion (det gjør smoothien utrolig frisk og god, smak til hvor mye du synes er best. Er andre funsmaker som sikkert også passer godt til)

Hell i ispinneformer (fås kjøpt billig på ikea/pytt i panne osv), putt i fryseren, og vent. Den som venter på no godt venter aldri forgjeves;)

3 comments:

  1. Kæn bekrefte at SMOOTH-IS va en suksess #:D

    ReplyDelete
  2. Mekka ikke du noe lignende nar vi bodde sammen da? :)

    ReplyDelete
  3. Nope. Det var av jus trur jeg.

    ReplyDelete