Thursday, January 7, 2010

Jeg tenkte jeg sku skrive et innlegg om hvor morsomt og koselig jeg har hatt det i jula, men nå som jeg sitter her så fekk jeg heller løst t å skrive om andre ting.
Som foreksempel en morsom side jeg har finni, http://mylifeisaverage.com/ .
Folk legger inn små notiser om morsomme, pinlige eller bare reint dumme ting de har gjort eller opplevd. Love it!
Her kommer noen som jeg suns var bra (som dere ser, så har jeg kommentert i rødt på noen a de:):

-Today my friend had a staring contest with a bearded dragon lizard. Bearded dragon lizards don't have eyelids. MLIA

-Today, I witnessed a seven-year-old boy with balloons tied to his belt scream out "I have a party in my pants!" I still laugh just thinking about how many people turned to look. MLIA
Haha, jeg kan totally se for meg Cec el Kris gjøre detta! Hadde vært priceless!

-Today i taped the handle down on the sprayer in the sink so it would spray when someone turned on the faucet. i just went to go wash my hands. my shirt is soaking. MLIA.

-Today i finally decided to ask my boyfriend why he send me a text saying rawr every night before I got to sleep. He told me it means "i love you" in dinosaur. I think I've found my husband. MLIA
Det er akkurat sånn kjærste jeg vil ha!!

-Today, my biology professor tripped over a box that was sitting on the lecture platform. He apologized to it before continuing the lecture. MLIA Haha, den der fekk meg t å tenke på Dick. Verdens beste professor! Han kunne sikkert finni på å gjort no sånt no :)

-I've been having a bad couple of days, so this morning I decided to change my birthday on Facebook to today. Now I have dozens of posts from people wishing me happy birthday and telling me how much they love me. None of them seem to remember that my birthday is really in September, but my day is looking a whole lot better. MLIA Det ska jeg totally prøve plutselig! :D

-Today, I walked into the bathroom at Walmart and saw a man at the sink. I hesitated and was about to turn around when the "man" said in a feminine voice, "No, it's okay, you're in the right one." MLIA

3 comments:

  1. heheheehe så mye moro folk opplever! bra de legger det ut :) jeg må inn å sjekke det ut jeg også!
    Og JA! Ballonger og party in my pants må jeg prøve!! har ballonger liggende her tilogmed.

    Jeg hørte en morsom sjekkereplikk her om dagen: "Unnskyld, er du vegetarianer, eller er det mulig å få lurt i deg et kjøttstykke?" :D haha! <3 Kris

    ReplyDelete
  2. Fantastisk, nytt bokmerke for min del!

    fmylife.com er også innmari gøy!

    "Today, my tampon string was hanging from my bathing suit. My boyfriend thought it was a thread hanging from my bikini bottom. He publicly pulled out my tampon. FML"

    Herlig!

    ReplyDelete
  3. Haha, ja, i know! :D Lurer på om jeg ska ha en egen MLIA "spalte" i bloggen min jeg! Feel free to send in innlegg! Tentke å ha både selvopplevd, venners og fra MLIA :D

    Løøøv

    ReplyDelete