Monday, January 11, 2010

Line tester - nytt undertøy! :D

Haha, føles nesten som jeg ikke har hatt nytt undertøy før, så lenge erre sia jeg har kjøpt meg no nytt. Undertøysshopping er så dritt, trur det er underbevisstheten min som ikke liker det, har mislikt det helt siden det kom en kjærrring inn i prøverommet når jeg sku prøve bh en gang, og jeg hadde akkurat tatt av meg bhn, så jeg stod der i nettoen. Morro! Sånt lager arr i sjela på en stakkars 16åring! Husker tilogmed hvilken butikk og hvilket prøverom det er..

Men nå i julesalget har jeg fått ut fingern (Hadde liksom ikke så mye valg, for alle de gamle bhane mine begynte å dette fra hverandre :P) og vært ute og kjøpt noen nye. OMG, så deilig det var med nye bher! Så fort stipendet kommer ska jeg rase ut og kjøpe mange flere, også ska jeg kaste ALLE de gamle! :D Gleder meg! Får vel prøve å finne noen undiser som matcher og, har aldri flaks med det -hvis jeg finner et sett jeg liker så har de enten bare bhn eller bare trusa i min strl, er så typisk! 


Har endelig finni en BH i min strl!

Har alltid vært fasinert av den bhn her, tenk så kult å hatt en sånn! :D

Bacon-BH, every mans wet dream.. Trur kanskje det hadde vært litt bedre med stekt bacon, damen..

Peace Out!

No comments:

Post a Comment