Sunday, January 17, 2010

Altfor kort helg..

Erre bare meg, eller blir helgene bare kortere og kortere?
Men har kosa meg veldig i helga da!

På fredag hadde vi bare skole fra 8-10, så jeg, Kristin, Siri og Marie tenkte vi sku være litt flinke og ta noen synsprøver på hverandre på labn (vi må ta 25 stk før vi kan gå ut i praksis..). Men det viste seg at alle lab'ne var opptatt resten av dagen, så da stakk vi på kafe og skravla istedenfor :)
Kristin hadde akk fått seg wii, så vi gikk og kikka på spill. Jeg lurte hu t å kjøpe Simpsons-spellet, for jeg suns det var kult.
Etter at vi hadde gått hjem fekk jeg mld fra Kristin at hu ikke skjønte noe a spellet og om jeg ville komme og hjelpe. Jeg kom, og jeg hjalp :p Vi spelte i 12 timer nesten :p Spelte wii sports litt også, og gjett hvem som er KONGE på bowling!?! Yeah, I'm tha man :)

På lørdag bare lata jeg meg, helt t at jeg fant ut at jeg måtte handle. Kjøpte ingredienser t pizza, og på veien hjem kom jeg på en smart ting (ja, det skjer faktisk..), så jeg sendte mld t Kristin, Siri og Marie og lurte på om de ville komme på pizza på søndag før kino. Det ville de. Eller, ikke Siri da, hu rekker det ikke. 
Når jeg kom hjem fra butikken blei jeg så rastløs at jeg gikk til butikken en gang til, og kjøpte paprika og salat.. 
Møtte også Åse og Bjørn Tore en liten tur før jeg stakk på jobb.

I dag har jeg vært flink til å rødde :) Stod opp så seint at jeg ikke kunne ete frokost, for da ødelegger jeg apetitten til middag, så laga meg en smoothie isteden, namm!
Nå ska jeg snart sette i gang med å lage pizza. Gleder meg til kino i kveld, ska se Sherlock Holmes, trur den er bra :) Også ska jeg kjøpe meg popkorn :D

No comments:

Post a Comment