Sunday, January 23, 2011

ENDELIG!!!

Endelig har brevet fra lånekassa kommet! Det er nå signert og sendt inn, så nå er det ikke altformange dagene til jeg blir RIIIIIIK!

Og her er en liste over ting som gjør meg fattig igjen innen en uke:
- Betale tilbake pappan min som er så snill og låner meg penger når jeg er in need!
- Kjøpe kamerastrapp til Siri (hennes ligger nonstans nede i Thailand, takket være yours truly..)
- Kjøpe Kanski (aka Bibelen)
- Tannlegen
- Togbilletter (til bror, hjem, søss)
- Husleie
- Bakt potet!
- Frisør (striping og klippe opp litt)
- Sminke fra ELF 
- Fotoutstyr fra dealextreme (Nei, det er ikke orginale deler; Ja, det er sikkert bare billig crap. Men når man er student og ikke har fast inntekt er det greit å kjøpe litt billig morro så man har litt å leke med frem til man får seg jobb:) )
- Og er det noe igjen, litt klær og lerreter =)
- Og er det noe igjen etter det, knekkebrød så jeg har no å spise resten av mnd :P

Ja, så hvor lenge kommer pengene til å vare? Skal vi ha en liten konkurranse? Den som gjetter nærmest skal.. Hmm.. Vel, konkurransen er jo ikke over før jeg ikke har penger igjen, da, så da har jeg jo ikke råd til noe premie. Men når jeg drar hjem skal jeg ta med meg malesakene mine tilbake, har tenkt å begynne å male igjen! Så premien kan være et maleri. Noen som tar utfordringa?! :D

6 comments:

  1. Wow, du har trua på meg ass! Trudde folk kom til å gjette sånt som 5 dager og sånt jeg :P

    ReplyDelete
  2. Jeg har tro på deg line men om du skylder litt og sånn så tenker jeg pengene varer i 10 dager

    ReplyDelete
  3. E tru du klare de hælt t neste stipend e! #:)

    ReplyDelete
  4. BTW: Klarer ikke lese bloggen din sånn den er nå...blir helt svimmel i øynene av å lese hvitt på svart på skjermen...!!!

    ReplyDelete