Saturday, January 15, 2011

Coming up: Norway

Nå holder jeg på å pakke og vaske meg ut av hybelen her i Stockholm. I morra er jeg i Kongsberg igjen. I går var jeg, Sinead, Julian og Espen på kino. Vi så Narnia :D Etter kinoen gikk vi til Koh Phangan. En øy i Thailand (naboøya til Koh Tao der jeg var i jula :), og en restaurant i Stockholm. Der møtte vi Ida og Max. Vi koste oss med Chang og ekte thaimat. Var kjempedigg! Litt forskjell i prisene, da, fra Thailand (stor Chang 87kr istedenfor 14kr, mat 195kr istedenfor 20kr). Men det satte ingen demper på kvelden.
     Det som derimot satte demper på kvelden var når vi kom til tunnelbanan og skulle skilles. Når ses vi igjen? Ida drar til Australia, Dipali til Ghana, Max til Söder, Sinead blir igjen, Julian og Espen drar til Oslo, og jeg i ktown. 
I dag kommer til å bestå av masse vasking så jeg er klar til å dra når søss kommer og henter meg i morra tili. 

Så det er ikke så mye nytt å rapportere her i huset. Bortsett fra at jeg kikka ut vinduet og så at jeg har et termometer festa på vinduskarmen min. Det var jo kjekt å finne ut av nå. Jeg har irritert meg hele vintern over at jeg ikke vet hvor kaldt det er ute :P

/Today I'm packing and cleaning myself out of my room here in Stockholm. Tomorrow I'm in Kongsberg again. Yesterday, Sinead, Julian Espen and me went to the cinema. We saw Narnia: D After the cinema we went to Koh Phangan. That's an island in Thailand (the neighboring island of Koh Tao where I was at Christmas:), and a restaurant in Stockholm. We met Ida and Max there. We enjoyed ourselves with Chang and authentic Thai food. Twas great! The prices were a bit different from Thailand (large Chang 87kr instead of 15kr, food 195kr instead of 20kr).
       It was kinda sad when we got to the metro, and everyone were going separate ways. When will we see each other again? Ida goes to Australia, Dipali to Ghana, Max to Söder, Sinead is left, Julian and Espen goes to Oslo, and I'm going to ktown.
Today will consist of lots of cleaning so that I'm ready to go when my sister comes to pick me up tomorrow morning.

So there is not much new to report here today. Besides from the fact that I looked out the window and saw that I have a thermometer attached to my window sill. It was nice to find out now. It has annoyed me all the Winter that I did not know how cold it is outside: P

Till I blog again, from ktown, heres a special treat for ya'll!


1 comment:

  1. So sad that your leaving, I have to slide alone now... :(

    ReplyDelete