Friday, November 27, 2009

Pakking..


Det er så rart, uansett hvor mye man gleder seg t å dra no sted, så erre drittkjedlig å pakke! Sitter nå og lurer på hva jeg må pakke for en helg i Tigerstaden. Har vært så gla i meg selv at jeg kjøpte bursdagspresang til meg selv tildligere i høst, nemlig poledancingkurs. Ska blir gørrmorro å prøve, regner ikke akkurat med å bli noen ekspert, men er visst utrolig bra trening, og ikke på langt nær så kjedelig som å jogge!

Var min kjære venninne Tonje som inviterte meg med, dritbra! Tonje finner alltid bra på alt som er morsomt! Hver gang jeg får den kryptiske sms'n "Løst å være med på noe som er dritkult?!" blir jeg alltid dritnysgjerrig på hva hu har finni på denna gangen :)

Hu var litt usikker på åssen jeg reagere og trur hu blei litt letta når jeg svarte "DRIIIIIIIIIIITKULT! Jeg er med LETT!" :)
Passa bra at det var denna helga, for da kunne jeg bare skylde på at det blei bursdagspresang på meg selv, for det var litt dyrt.. Men det er vel ikke første gang jeg har spandert noe dyrt på meg selv i år, når jeg tenker meg om.. Tenker bla på USA tur osv.
MEEEEEEEEEEEEEN det er SÅ verdt det!! Gleder meg til jeg faktisk får råd t å gjøre sånna ting som det her, det blir bra!

Forresten så har jeg jo hatt bursdag, og det har brorsan og. Var på besøk hos han på onsdag, det var veldig koselig. Først hele familyn på ikea (altså den "orginale" familyn: meg, mamma, pappa, june og jørn), var deilig å bare gå rundt og slappe av og kikke og tulle :) Fekk brukt litt penger gjorde vi og, men jeg klarte å bare kjøpe julegaver! Flinke flinke!
Etter Ikea dro vi hjem til bror, og kake stod på menyen. Venta til madammen hans kom hjem, så hu fekk litt kake også :)
Satt og skravla endel, og selvfølgelig blir det endel mimring og historier som må fortelles, Anne Margrethe er jo ny i famn, så må jo advare hu om hvor gæærn familie hu er kommet inn i :P
Men hu ser ut som en ganske tøff jente, så trur nok hu tør det ;)

Burde vel egentlig begynne å kjenne eksamensangsten komme etterhvert, men jeg har prøvd å utsette den frem til etter poledanicinga. Da blirre lesing for fullt!
Første eksamen er til tirsdag, da erre visuell persepsjon, den verste eksamenen vi har vil jeg tro og mene. Greit å bli ferdig med det verste først? Ja, det vil jeg tro! Er den og generell patologi jeg gruer meg mest til. Okulær biologi og binokulært syn mener jeg at jeg har ganske god kontroll på, og farmakologi og refraksjon erre bare å begynne å pugge på med en gang de andre er ferdige, så går nok de bra og vil jeg tro.

Og håpe..

2 comments:

  1. Weee, hyggelig blogginnlegg! :)
    Gleder meg til å prøve meg på bærestanga her hjemme. Må bare vente... et par uker først. Fader så støl *sukk*

    ReplyDelete
  2. Haha, skjønner! I dag er jeg faktisk ikke så gæærn i kroppen! :D

    ReplyDelete