Sunday, November 15, 2009

Eat my shorts!

Detta er shortsen jeg prøvde meg på. Iiiik! Og stoffet jeg ska sy med. Veldig fint stoff, men kjempeglatt. Var veldig vanskelig å sy med, merka jeg. Trur jeg ska investere i en overlock når jeg bli voksen!
Min første lomme er sydd! Sååååå stolt!
Jeg er kommet såpass langt at jeg kan sette den sammen. Ser ut som om den faktisk kommer til å passe! :)
Neste store sporsmål; åssen knapper ska jeg ha?? Valgte de nederste.
Fekk sydd litt til, helt til symaskina mi begynte å fuske. Typisk at den gjorde det midt i innspurten! Noen som veit åssen jeg fixer?
Så mye rakk jeg før symaskina streika. Ganske fornøyd! Mangler opplegget nederst og litt øverst.
Er veldig fornøyd med at jeg fekk til lommene da! :)

1 comment:

  1. Ooo knall farge på shortsen! blir stilig :) Og digger layouten! veldig deg. hehe motorsykkel å. og er det -> empire state building? tøft vaffal!
    klæm fra tha kris

    ReplyDelete