Monday, November 23, 2009

Creepy crawly..

Som vanlig når jeg skal gjøre noe fornuftig så blir jeg lett distrahert av andre ting. Etter å ha sendt noen mld m Kris blei jeg inspirert t å søke etter bilder på nettet, og det her er noen av bildene jeg fant.

Jeg tror detta må være den styggeste ekleste (men alikevel litt kul) sekken jeg noengang har sett!

Men dissa var søte da :) Jeg laga no lignans i fjor, rundt halloween trur jeg (?), de var kule, men ikke så kule som dissa! Ska bruke dissa som mal neste gang! :D

3 comments:

  1. WÆÆÆÆÆH! SUper næsty og tøff sekk! Så gøy å være inspirasjonen din :D Kan du ikke lage sånne kaker til jul da? Tenk så fornøyd Sander og Mase blir da :D Og jeg! Og cec!

    ReplyDelete
  2. Jeg hadde aldri gått med den :P Hvis du ser den på stort bilde ser du at den tilogmed har hårete bein! Iiiiih ><

    LAge sånna t jul? Hmm.. Kanskje vi kan samarbeide om det? :)

    ReplyDelete
  3. hihi
    du lagde sånne litt etter haloween i fjor.: synest de var fine jeg^^

    ReplyDelete