Monday, November 23, 2009

Jeg er visst populær

..eller navnet mitt, hvertfall! Ifølge en liste jeg fant på kvasir så ligger Line på 6. plass over mest populære navn å søke på. Monica har klart å komme over meg, da, hu er på en 3. plass. Cecilie, Maylen, Kristine og June ligger ikke på lista engang de. Ingrid ligger på 44. plass. Hanne er på 34. plass.
Funny. Må nok være fordi jeg søker på meg selv hele tida ;)


I dag har jeg vært på pubn og spelt dart med Magni og Cathrine. Cathrine var en mester med pilene, og vant hele tida. Når vi gikk over til Monopol m/ kredittkort derimot, da slo jeg til! Og når de andre var nesten totalt konkurse så var det vel rundt 20millioner på kontoen min.. I'M DA WOMAN! Nesten utrolig at jeg vant egentlig, jeg som er så flink til å dra kortet! Haha
Var hvertfall utrolig koselig med en sånn spillkveld, og det bringer virkelig konkurranseånden frem, for å si det sånn! Hehe, må gjentas :)

No comments:

Post a Comment