Thursday, November 19, 2009

1 uke igjen!!!!

Gjett til hva.. ;)

Også erre jo mange der ute som drømmer om å bli kjente og alt sånt. Jeg kan aldri huske at jeg har hatt den drømmen igrunn, og her er vel grunnen for det..
Er jo helt klart mange fordeler med å være kjendis og rik og alt det der, men tenk på alle de stygge bildene som dukker opp av der overalt og sånt da. Selv de peneste/kjekkeste folka har sine stygge moments, og det blir jo selvfølgelig klistra ut overalt! Bare se på Hugh Jackman, som egentlig er veldig deilige mannen (spes i Wolweine;), tar seg en joggetur på stranda og aner fred og ingen fare. Også kommer det en tulling og knipser et sånt bilde av han og legger ut på verdensveven. Nei takke meg til, finns mange nok stygge bilder av meg, og heldigvis har jeg ganske god kontroll på de selv så de nesten aldri slipper ut til allmenheten!

(klikk på bildet for å se hele..)

1 comment:

  1. BWAHAHAHA!!!! For et flesketryne! :D haha, værsego for det morsomme bildet ;)
    kris

    ReplyDelete