Thursday, August 13, 2009

Yeah, I'm back..

Ikke noe å juble for, ville vært der myyyyye lengre!
Har jobba endel etter at jeg kom hjem, vært i kragerø og sverige på roadtrip
(/harrytur..) , og prøvd å finne ut av hva jeg har brukt penger på.

Gikk endel penger der nere, gadd liksom ikke gå rundt og spare noe særlig.
Var på endel museer, helikoptertur over Grand Canyon, et par show i Vegas, kjørte limo i Miami, tattovering, parasailing, endel øl, mat, overnatting osv, så penga hadde bein å gå på :)

Kosa meg så utrolig mye, kunne levd på veien resten av livet mitt, er jeg sikker på.
Er så utrolig mye å oppleve og se utti den store verden!

Og nå reiser jeg snart tilbake til kb, blir nok en av de første dagene til uka. BLÆÆÆ!
Finns det no sted som er mere kjedelig enn kb, liksom? Har så mark i rompa nå, jeg!
Sitte stille på det gudsforlatte stedet i 2 år til..
Får satse på at det dukker opp noen spennanse mennesker jeg kan menge meg med da. Bli kjent med mennesker istedenfor steder, også tar vi steder etterhvert.


Sang jeg har blitt forelska i. Hmh, lurer på om han har no aant bra jeg. Det må jeg finne ut, etterhvert.
Jaja, sayonara.

Stikker t søss og griller strax.
LOVE

No comments:

Post a Comment