Wednesday, August 26, 2009

Nakenhet

Jeg har en ting for nakenhet, noe de fleste kanskje har merket (på den ene måten, eller den andre) :p
Jeg har en eller annen slags facinasjon for mennskekroppen. Jeg er sikkert ikke den eneste.. Derfor er dette også det jeg liker best å male.
Her kommer noen jeg har malt de siste to dagene, ganske fornøyd om jeg må si det selv. Selv om de er ganske enkle. Det enkle er ofte det beste? :)
Judge for yourself :)




..Søss lurte på hvem jeg hadde brukt som modell.. Har desverre ingen å bruke for tida, så om noen er interresert.. :P(Spes noen som ser ut som den blå mannen.. ;) )

4 comments:

  1. sinnsykt bra vennen!! du er flinkflink!
    trampe

    ReplyDelete
  2. haha! noen som ser ut som den blå mannen.. trur ikke du får malt så mye da nei ;) Bra malt snupp! sikker mange gutter som vil kjøpe den damerompa.
    kriss

    ReplyDelete
  3. Likte det øverst til høyre! Lage sånn til meg! ;)

    ReplyDelete
  4. Synes det ligna skikkelig på rompa mi, ja...=P

    Men du...nå har jeg endelig laga sånn blogroll jeg og - og du er med! Hoho! Du er faktisk den enesta, haha! Hihi! Nei, huff, nå merker jeg at jeg sov for lite i natt...Chris er våken og huset står på huet, så nå stikker jeg! Bye, bye! Løv

    ReplyDelete