Tuesday, August 25, 2009

Erre no rart jeg elsker venna mine?!

I dag erre Ingrid som får æren over denne åpenbaringen.
Jeg tusla ner til postkassa i dag i håp om at det kanskje hadde kommet et nytt pondusblad i posten. Det hadde det ikke, men det var noe annet lurt som lå og venta på meg der, nemlig en STOR pakke.
Okei, den vakke såååå stor da, men mye morsomerre enn ponduset jeg hadde håpa på, hvertfall!
Et armbånd hu kjøpte til meg i Tyrkia med navnet mitt på <3
Og et kort og en pakke Lemon-drink, som jeg gleder meg til å prøve :)
Skjønte ikke helt hva hu mente med at hu tenkte på meg med en gang hu så det koretet, men..

2 comments:

  1. heheh! det med kortet.. tja. du er jo en liten sjarmørinne. nei vetke jeg. spørr en gutt. de har alltid svar på sånne groviser.
    kriss

    ReplyDelete
  2. haha:P

    skjønte du ikke det?

    Ingrid

    ReplyDelete