Saturday, August 29, 2009

Sightseeing

I går var jeg på litt sightseeing i kb. Det vil si at jeg var uttafor grensa for det som er trygt og kjent.
Tok meg en busstur for å besøke Åse :)
Vi spiste taco og så filmer. Twilight først (og så Hairspray), men mannen til Åse orka ikke se på til slutt. Trur ikke det var så morsomt for han å høre hva som var forskjellig med filmen og boka osv :P

(Ja, det er sant, det har jeg glømt å si. Kjøpte Twilight boka i USA, og den var jo så bra, så når jeg kom hjem måtte jeg kjøpe meg New Moon, Eclipse og Breaking Dawn og. Tok meg ikke grusomt lang tid å lese de, til min store depresjon. Morro å være helt lost inne i en annen verden. Meeeen, back to the present..)

Etter å ha sett den, så vi på bonusmaterialet. Og jeg må si det, jeg har liksom aldri skjønt helt greia med han Robert Pattinson (I USA var det jo helt hysteri, og Kris har jo vært helt etter han og greier og greier), men etter å ha sett ekstramaterialet er jeg litt mere med.

I filmen er han jo ikke rar hele tida, han er kjekk noen ganger, men som regel ser det ut som han har fryktelig vondt eller noe, og det kler han ikke! Oi, det må jo nesten ha vært verdens lengste setning..
Meeen, 3 ting jeg fant ut når jeg så bonusmaterialet:

1. Han snakker britisk (ettersom han faktisk er britisk, noe jeg ikke har fått med meg før nå..)
2. Han smiler/ler hele tida nesten. Og da ser han jo ikke rar ut!
3. Han speller piano (og sikkert andre ting og), og synger, den ene sangen hans er faktisk med i filmen og greier!

Sååååå... etter litt oppsummering der så blei han faktisk mye mere sexy (hvis man ser bort ifra the hair-do, som jeg håper er pga filmen..).


Lurer på hvor mange det er som kommer til å si at jeg må få meg no snart, ettersom de to siste blogginnlegga mine faktisk har vært (så å si)bare om mannfolk.. :P (og nakenhet..)


RETTELSE!
Jeg fant et minus og:
Robert Pattinson: "I don't really see the point in washing your hair. If you don't care if your hair's clean or not then why would you wash it?"

..Eeew

5 comments:

  1. Leste bøkene innamri fort eg også. Trur folk blir litt hekta av dei. Må berre vite kva som skjer. Har aldri heilt forstått hysteriet rundt han eg heller :p

    ReplyDelete
  2. Hehe, innlegget heter "sightseeing" men dreier seg om Twilight.. :-p Men bra du har fått lest de da. Får ikke håpe du blir like lei som jeg er av hele twilight pga hysteriet.. Hehe. Btw, True Blood er såååå mye råere! Bwahaha

    ReplyDelete
  3. Jeg ønsker meg også Robert Pattinson <3

    ReplyDelete
  4. hahah! du liiiiiiker pattinson du! enda han er en skitten grisegubbe! deilig sexy grisegubbe. Fant matt damon greier på youtube idag. tenkte på deg med en gang. Han imiterer en kjent skuspiller.. han fra how to lose a guy in 10 days. ska vi se... her ern: http://www.youtube.com/watch?v=CuYD2cwMbpw
    savner deg å forresten!! <3 Kris

    ReplyDelete
  5. Hei. Oppdaget bøkene etter å ha sett filmen jeg... håkon og jeg er helt hekta, jeg har bare 70 sider igjen av breaking dawn... snufs.. de var kjempebra! Åseen går det med deg? Hilde Hilde

    ReplyDelete