Tuesday, August 25, 2009

En uke i kb

Har jo kosa meg litt den ene uka jeg har rekt å være her da :)
Har bare vært to skoledager, så har slappa av endel.
Prøver å få litt orden på saker og ting.
Den nye sofaen er veldig god, jeg har kvalitetssikra den mange ganger, og både Maylen og Kamilla sier den er god :)
Så hvis det er noen som vil komme på besøk og overnatte, så erre grønt lys for det nå!

I løpet av uka har jeg vært i tønsberg en tur, vært på fylla 3 ganger, hatt overnattingsgjester (Maylen kom hit på lør og reiste igjen man), tatt en kaffikopp med Åse på cirka, og vært bittelitt på skolen.
Meg og Roger koser oss med øl og potetgull på brygga i Tønsberg :)
Maylen m gaven fra USA :) Den er litt internn P:
Roger kom og på vors :)
Og Torshov-fyren. Husker aldri hva han heter, jeg :P
Kamilla var jo selvfølgelig der og! :D
Jeg sverger, det VAR røddig FØR de kom!!!
Maylen og jeg måtte jo gå tur dagen derpå! Måtte jo ta med det klassiske bildet, oss i bakken foran huset :p
Meg på kua
Fint bilde a oss i en aan bakke :p
Maylen og kua har et hyggelig gjensyn...

1 comment: