Friday, August 28, 2009

Hjemlengsel

I dag var June & fam innom en tur. Hu stakk av med kameraet mitt forrige gang hu var her, så jeg fekk tilbake det :)
Var deilig å se de igjen, erte litt på marius og sånt :)
De dro ganske fort, for de sku på slektstevne. Merka når de dro at jeg savner de.
Etter at de dro stakk jeg en tur på stortorvet, også ringte jeg t Kris.
Det hjalp veldig det :) Hu bor jo i Tr.heim nå. SAVNER!
Må nok en tur oppover der om ikke altfor lenge og!

Ser ut som det blir en del norgesreiser i høst :)
Må jo besøke Kristine, og Cec i Kr.sand.
Også har jeg bestilt fly til 1. oktober, da ska jeg opp og besøke Ingrid i Tromsø :)
Det gleder jeg meg til :)

Lurer på å skaffe meg ekstrajobb, blir dyrt med all flyinga :D

Ellers så har jeg hatt besøk a Roger sia sist.
Vi så hele Jason Bourne triologien i går <3
Kan aldri bli lei av den mannen, Matt Damon er jo bare helt fantastisk! *sikle*
Og etter det avslutta vi med å se Pirates of the Caribbean, At Worlds End :) (Og han ække gæærn, han Deppern heller!)

Ååååååååh, det er mannen sin det!

Regner endel her i Kongsberg nå. Deilig egentlig, blir på en måte så fredelig. Elsker å ha vinduet oppe når det regner. Lukter så godt ute da. Da er det godt å kose seg inne!

No comments:

Post a Comment