Wednesday, May 7, 2008

Svipptur til Trondheim

I dag har jeg vært att og fram t Trondheim.
Skulle ta opptaksprøva på Gardermoen, men så blei det avlyst pga tekniske problemer, også blei den fløtta t Værnes.
Dro inn t Oslo i går. Var der i halv7 tida og tok tbanen (aleine!) til Jørn. Vi slappa av litt hjemme med simpsons og wii før vi stakk ut og spiste. Blei en indisk restaurant som het curry and ketchup. Var god mat der, men litt dårlig service suns jeg.
Etter middagen gikk vi en liten tur, kikka om det gikk noen kinoer (alle hadde begynt allerede) og så gikk vi hjem til Jørn igjen. Han har ommøblert og sånt siden jeg var der sist, så det hadde blitt kjempefint der. Vi satt og kikka på en film, også la vi oss.
Stod opp tili i dag, og jeg var på Gardermoen ca halv10. Fekk ordna meg billett og kom meg på flyet som gikk halv12. Prøva var i tårnet på Værnes.
Vi var bare 9stk som tok den. Trur det gikk skikkelig ræva, så kommer nok ikke inn. Får vete det om noen dager tenker jeg. Veit at jeg ikke kommer inn, men gruer meg t å få bekreftelsen på det fordet.
Lurer på hva jeg ska finne på t høsten da.. Har jo søkt optimetri, men kommer sikkert ikke inn der heller. Er jo bare en linje i Norge, så snittet er ganske høyt der og. Blææææh

1 comment:

  1. Jess det her er rette innstillinga. Håp på det værste, så blir du så glad hvis det blir gla nyheter :) Forresten så har nok ikke jeg så mange planer til høsten heller hvis det går skeiv med oss begge (noe det nok ikke gjør med deg din ku!) så da foreslår jeg ett eller annet fantastisk. Et jobbeår i Disneyworld i USA f.eks! :D WEEEEEEEEEE. Løvepark, jordomseiling, mulighetene står i køø snuppa mi :)

    ReplyDelete