Monday, May 19, 2008

Blæh

Da var løpet kjørt med tanke på flygerleder. Fekk avslag i dag. Men kom meg hvertfall lengre enn mange andre da. Klarte tross alt første prøva! :)


Er ikke så altfor skuffa, for hadde igrunn forberedt meg på det.


Er hjemme og koser meg hos mamman og pappan min i dag. Håper June får trøkt ut den seige ungen iløpet av natta så jeg får komme på besøk. T helga ska alle jentene t Oslo, så da får jeg ikke kommet hjem før helga etter der igjen. Litt kjedli å vente så lenge med å se den ungen.


Men man veit jo aldri hva som skjer da. Vanner har jo ikke gått enda, så kan jo for all der gå en uke t liksom. Men hu har jo hatt noen kynnere og sånt som tyder på at det nærmer seg da :)

Nå kommer jeg akkurat hjem fra en liten MCtur med pappa. Vi kjørte ikke så langt, opp til Heistad over Breviksbrua, så ut på e18 og over Grenlandsbrua, også over Stathelle og hjem igjen. Det var morro! Var ekkelt i begynnelsen med svingene, når man legger seg ner og greier, men var aldri redd. Var jo pappa som kjørte. Hadde jeg sitti på med Jørn derimot hadde jeg nok ikke vært like trygg! :p



**17 MAI**
17 mai bare laxa jeg hele dagen hjemme uten å se noe tog eller noe(er jo ikkeno morsomt når man ikke kjenner noen som går i tog..!). I 5tida kom June, Truls og ungane. Vi storkosa oss med mat og kake og is. Jeg fløy rundt og herja med ungane hele tida, og hadde det kjempemorro. Er gøy å endelig få lekt litt med noen på samme mentale alder som meg selv!

I 8tida kom Synne og Cecilie, så kom Kristine, og Hanne og Tim og sist. Vi kjøpte pizza på papas og drakk litt og kosa oss. Hadde det kjempegøy. Blir sikkert 10 ganger så morsomt til helga når vi ska t Oslo hele gjengen! Gleder meg sjukt :)

No comments:

Post a Comment