Monday, May 26, 2008

Best weekend ever!

I helga har jeg vært i Oslo hos Monica! :D Det var meg, Mon, Kris, Syn og Cec. Også hadde vi noen vedheng også da, guttekjærstene demmes og sånt.
Jeg kom t Mon i 6tida, og vi satte i gang å lage taco. Det blei kjempegodt! Kris kom også etterhvert -etter å ha sett feil på bussrutene, den bussen hu skulle ta kom ikke, så måtte vente halvannen time ellerno:P "Men datan sa den gikk da!" var unnskyldninga-, og hu blei mett hu og. Vi satt og drakk og kosa oss, så på grand prix, og avtalte ferier og turer vi skal på sammen. Det blir sverigetur i uke32, Usa road-trip sommern09, og enelleraan ropte ut at vi skulle reise dit det blir grand prix neste år, så da ska vi plutselig t Russland også! :P
Vi dro ut på etelleraant sted, Tempest eller noe, og dansa rævva av oss. Nesten bokstavelig talt, vi dansa så sinnsynkt mye. Også dro vi hjem. Cec dro med Lars, og meg, Mon, Syn, Håkon, Kristine og enelleraan loverboy dro t Mon. Synne og Håkon dro etterhvert hjem til han, også fekk vi jaga ut loverboyen, så blei ikke så trangt i senga.
Når meg og Kris våkna på søndan hadde Mon vært våken en stund, og det kom en vidunderlig lukt inn til oss. Hu hadde baka rundstykker! Søta!
Så vi kosa oss med runstykker og masse godt pålegg før vi kikka på alle bildene -tok rundt 600- og stakk ut.
Det var en stund t bussen gikk, så vi gikk ner på neste holdeplass. Før vi kom dit så gikk vi forbi en narvesenkiosk, også så vi plutselig at de hadde gratis is der. Så vi fekk oss en is hver, nammenam!
Vi tok bussen ner t oslos og gikk t operahuset. Var veldig fin bygning, og kjempedeilig vær, så vi satt og sola oss der litt. Etter å ha blitt brune og fine (fine var vi jo fra før damen..) stakk vi for å finne no å ete. Havna på Peppes til slutt, for Kris hadde så løst på pizza. Det endte med at ingen kjøpte pizza :P Så fekk vi losa Kris på bussen, og jeg kom meg på toget mens stakkars Mon blei igjen aleine.
Vi kosa oss så sinnsykt, var den beste fylla :)

1 comment:

  1. jaaaaa :D Å det her var skikkelig bra oppsummert! Var kjempebra fyllefest og dagen derpå :) må få til mere sånn i sommer. hehe var det noen som ville til grand prix i russland?
    å hey du glemte å skrive at vi fikk spoona litt igjen. svært viktig det der. det er mitt mål hver gang jeg møter deg heretter. spoone. og var jo veldig sjarm å våkne med en skitten tåfis oppi nesa ;) hih. begynte å sikle litt jeg når du nevnte de rundstykkene til mon.. mm

    ReplyDelete